4 december 2011

2:a Advent

Ja, idag är det den 2:a Advent! Känns rätt skumt då de vintern kommit redan i November de senaste åren. Men det gör inte så mycket! Nu när man cyklar lite mer än vad man gjorde förr så uppskattar man även snöfri geografi. Började dagen med lite cross, rullade ut själv vid 7-tiden. Mötte upp några från klubben vid 9. Jag var den enda med cross men det fungerade bra ändå. Det var två backar på Svealandsbanan där jag kände att bromsarna inte riktigt räckte till annars tog jag mig fram! Blev 4 timmar rulltid sen åkte jag på födelsedagskalas! Nu ska jag antingen plugga lite...eller ska ja julpynta. Tycker det bara blir mer och mer julhysteri för varje år som går. Men jag ska nog ta fram en adventsljusstake i alla fall. 

2 kommentarer:

  1. Låter som ett fint pass! Men var cyklade ni?

    SvaraRadera
  2. Vi var runt lite i Märsta, upp förbi Arlanda och sen ut till rosersbergs slott där ja tig bilden och sen cykla ja hem:)

    SvaraRadera