16 december 2011

Jullov --> resa!

Storbak!
Ja nu har jag skrivit sista tentan för den här perioden och kanske för hela utbildningen. Känns underbart! Nu väntar ett jullov med förhoppningsvis massa snö, skidor och kanske lite skridskor. Men innan det så drar jag iväg och cyklar lite. Bokade en sista minuten igår kväll till Gran Canaria och åker imorgon för att cykla lite kort-kort. Åker med Zander från VCK, väldigt spontant men det kommer bli kanonkul! Hoppas på många timmar på sadeln och kanske en liten cykelbränna, lite osäker på vädret men det ska väll finnas någon solglimt vi kan stöta på. När jag kom hem idag så fick jag lite bakmani, hade ju en del saker i kylskåpet som skulle bli gamla annars så det var lika bra att baka. SÅ nu har jag bakat och packat och bakat och packat, nu skall jag snart umgås lite med MIA, hon blev lite svartsjuk när hon hörde att jag skulle iväg och cykla, måste ju vårda relationerna! haha
Finns risk för en viss bloggtorka men kommer försöka uppdatera så ofta det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar