13 december 2011

Lucia = julafton?

Idag är det ju lucia.. Inget luciatåg för min del, blev en tentaskrivning istället, gick hyfsat. Borde bli godkänd. På vägen hem svängde jag förbi Mssport och hämtade min tempocykel! Wooow säger jag, fina doningar det här! Har gjort en liten enklare montering. Har inte tid just nu att justera och fixa till allt, det får ske efter terminens och kanske utbildningens sista tenta! Har ju två kurser kvar efter jul men jag tror examineringen inte sker i tentaform då. Var iväg igår och köpte en begagnad iPad, tokigt smidig apparat. Det blev tyvärr ingen träning igår men jag tror att dom 6 timmar jag fick ihop i söndags får duga. Över lag blir träningen lite lidande denna ljuvliga tentavecka. Tänkte umgås lite med monarken idag, prova ett stegrande test och se hur länge man pallar:) god lucia på er!

6 kommentarer:

  1. Ja lite sjuk är den! Hoppas den skall gå sjukt snabbt också;)

    SvaraRadera
  2. Rapportera om testprotokollet och hur långt du kom! :)

    SvaraRadera
  3. Det ska ja:) ja väntar ivrigt på vad du har att berätta:) kl 19:00 börjar ja trycka på uppdatera:)

    SvaraRadera
  4. Ohhh, dendär kanske man vågar provrulla på något SMACK?:-)

    SvaraRadera