14 december 2011

Snart jullov

Men innan jag får jullov så har jag en tenta kvar att skriva, miljöteknik på fredag. Satt och pluggade en hel del imorse, drog sen ut en sväng på rullskidorna innan lunch. Jag hade glömt bort att jag slog i bröstkorgen i lördags, men det kom jag på efter ett tag på rullissarna.. Gick hyfsat ändå. For till plugget en snabbis och sen hem för en andra våg av pluggande. För att pausa lite i pluggandet provade jag ett för mig nytt koncept med Mia, lite kortare, men fler intervaller. Fungerade bra men var tungt till och från! 

Sen var jag bjuden till mormor på fika så då cykla dit och åt faktiskt lite fika trots att det inte är lördag!! Hon bjöd på en massa godsaker, jag nöjde mig med en smarrig, nybakt lussebulle och en lite bit mjuk pepparkaka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar