7 december 2011

Snöpremiär


Så här såg det ut i morse när jag rullade hemifrån på vintercykeln. Inget istidstjockt snötäcke men där fanns ändå en och annan flinga! Dagen till ära provade jag mina nya vinterskor från Exustar. Slängde även på mig min SMACK-vinterjacka för första gången under ett träningspass. Båda fungerade riktigt bra, var varm och gosig om fossingarna hela rundan och trots att det regnade, eller om det var snö som kom (osäker på vad det var som kom) så var jag torr på kroppen. Svängde förbi Caroline och sa hej, fick en kopp te och blev kär på nytt, inte i Caroline utan i en liten kissekatt som sprang runt och var allmänt söt! Åkte vidare mot Märsta och lyckades äntligen sätta in lite pengar på banken. Sen var det skönt att komma hem, vintercykeln är ett tungt åbäke! 

Det som visas på bilden här nedanför är inte baksidan på Mars utan de goa pannkakorna jag svängde ihop till lunch! Mums! Amerikanska sådana som växer på höjden och mer liknar en tvättsvamp än en disktrasa, ursäkta den aningen oaptitliga liknelsen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar