18 oktober 2012

Crossdistans:)

Gick upp lite tidigare imorse, på dagordningen stod det distans. Rullade till Täby kyrkby där jag mötte upp en klubbpolare. Har aldrig tränat med Emil som han heter tidigare men det blev ett väldigt trevligt pass. Han hade finracer med värstinghjul så jag fick bita i bitvis med crossen och mina mönstrade däck:) rullade bara asfalt men det var som sagt väldigt trevligt! Kom tillslut tillbaka till Täby där Emil bor så jag droppade av honom och rullade vidare mot Sigtuna. Det blev långt...och länge! Drygt 140 km och lite drygt 5h stannade klockan på. Nu har ja ätit en god lunch! Efter långa pass är i stort sett allt gott;) men mina pannkisar på hemligt recept satt riktigt fint! Nu ska jag jobba lite:) ikväll kommer en kul sak upp på bloggen!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Jesper
    Om du är sugen så kör vi cx tt i all enkelhet utanför Norrtälje (Bergshamra) på lördag. Kolla vår gästbok för detaljer.
    Mvh
    Anders (ckn)

    SvaraRadera
  2. Det låter inte så dumt! Ska försöka komma upp och köra!

    SvaraRadera