9 november 2012

Laddar inför Flottsbro!

Imorgon är det cykelcross tävling vid Flottsbro i Huddinge! Ska bli riktigt kul, vi får hoppas att dagens fina väder håller i sig! Jag laddar på för fullt och har vilat idag, det blev en liten, lugn löptur i njutartempo. Har varit en sväng till Uppsala och bland annat käkat lunch. Har hittat ett för mig nytt ställe som heter Heat, ligger ungefär vid värmeverket. Hade lite tur för dom hade lasagne på lunchbuffén. MY FAVOURITE! På eftermiddagen pillade jag lite med cykeln, putsa, smorde med mera så nu är den fit for fight. Med hösten kommer hobbysuget fram och jag är lite sugen på att köpa lite mer bitar till bilbanan. Testade att göra en ny banlayout i "Byggabilbanaprogrammet". Får se om jag kanske bygger om den. Bilbana är för övrigt inget barsligt alls, det är bara riktigt kul! haha

1 kommentar:

  1. Hej finn slite bilder från loppet i Lördags./Facebook
    Mvh Jan Rönnlund

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.130017367149619.29871.126236064194416&type=3

    SvaraRadera