23 februari 2013

Snart dags!

Nervositeten börjar infinna sig något! Idag är det säsongens första tävling och framförallt första gången jag tävlar utomlands! Kan inte riktigt förstå att man är där man är! Det trodde jag inte för 5 år sen. Ja har nu ätit en stadig frukost. Starten går 1230 så det blir ingen lunch utan bara något lätt i magen innan start. Har även bytt bromsklossar då dom som satt på i stort sett hade gjort sitt. Nummerlapparna är på plats, har packat ned mina powerbar-Gels och ska blanda lite sportdryck nu. Min taktik för dagen är att ta mig igenom tävlingen med hel kropp och helt material. Jag tar det hellre lite lugnare utför än att riskera att stå där med ett kvaddat hjul eller en bruten arm. Håll tummarna!



3 kommentarer:

  1. Vet inte vad jag helst skulle vilja göra, ta mig an steniga utförslöper på MTB eller köra Vasaloppet... Det är ju på lansväg jag hör hemma men lycka till idag så ska jag nog klara mig imorgon!

    SvaraRadera