23 maj 2013

Händelserik dag!

Ja, det här har minst sagt varit en händelserik dag! Dagen började med att jag körde Wengelin till Arlanda, han ska till Tjeckien och köra världscup, stort lycka till!!! Sen åkte jag till tandläkaren för årlig service. Därefter följde jag med far till maskin-expo, en mässa med en massa stora maskiner, verktyg och annat smått och gott, gick bland annat förbi några gamla traktorer som stod och blårök. Var där bra länge innan vi åkte hem, väl hemma blev det lite pill med datorn och sedan iväg igen. Tog cykeln till Knivsta och körde Upplands Cup. Knivsta bjöd på en del nya stigar och dom hade nu fått ihop ett rätt långt varv, runt 6 km sa dom men jag tror nästan det var lite kortare. En kul bana med en hel del mysiga stigar, finns ett och annat #flowigt" parti som är helmysigt. Vi blev några stycken, ja älgade iväg i starten, fick  till en bra start och var först in på stigen och lyckades sedan hålla den platsen in i mål. Cyklade hem och vevade igång tvättmaskinen, hoppas kläderna hinner torka tills imorgon, då drar jag till Borlänge för en helhelg med cykel...för ovanlighetens skull ;) Måste ju packa också!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar