4 januari 2014

En färgklick i det gråa

Det här har varit en hyfsat grå dag. På schemat stod det distans och jag ska erkänna att suget efter att komma ut och trampa inte var överdrivet stort när jag tittar ut och det regnar sidledes... Men efter frukost och en del peppmumlande för mig själv kom jag ut. Det som höll mig på rull idag var tanken på att jag kanske skulle få syn på nån spännande fågel. Och det fick jag faktiskt, såg en gröngoling! Så nu kan jag pricka av den på min fågellista! haha! När jag kom hem, 4 timmar senare blev det lunch och så satte jag mig och snackade lite med Hasse och Tage. Mina små söta papegojor. Dem har alltid vettiga åsikter att dela med sig av. Skickar med två bilder på mina färgglada kompisar. En färgklick i vardagen! Nu grejar jag också dagens bild till january photo challenge där temat idag löd "Favorite animal". Nu ska jag åka hem till Oliver och hitta på nå bus :)

Vinke vink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar