20 april 2014

I väntan på bilder

Jag får be om ursäkt för att jag varit lite inaktiv i mitt bloggande här under påsken. Det har varit minst sagt full rulle. Har farit runt och fotat som en tok :) Och när jag inte har gjort det har jag antingen cyklat, ätit, sovit eller kört bil! Har varit en grymt kul helg. För den som lyckats missa det så har jag varit på teknikträningsläger med RedRabbitRacing till Kilsbergen, en bit utanför Örebro. Var med lite som ledare/fotograf. Kul att se hur snabbt man kan utvecklas som cyklist. En del av deltagarna hade inte många timmars cyklande i benen innan lägret... två och en halv dag senare åkte de runt och gjorde bunnyjump och körde på stigar som var ordentligt brötiga! Imponerande! Jag har nu en och annan bild att gå igenom och kommer återkomma med dessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar