27 augusti 2014

Ett långt projekt!

Ett lååååångt projekt håller snart på att ta slut?! I åttondeklass började jag med den yttersta fåniga, helt onödiga och rätt dumma leken platespotting. För den som inte vet hur det funkar går det ut på att man först ska se en svensk regplåt med siffrorna 001 sedan 002 upp till 999... Rätt drygt men jag kunde inte sluta. Nu...ca 10 år senare börjar ja närma mig slutet. Plockade 992 idag och såg 993 men då detta var tidigare på dagen räknas det givetvis inte. Nu har jag sju nummer kvar. Det känns dumt nog lite vemodigt! Men ett projekt jag hållit på med nästan halva livet är snart över:,( vad ska ja nu titta på? Ska ja räkna baklänges ner till 001 igen eller ska ja som far föreslog kanske hålla ögonen öppna efter ett kvinntimmer istället! Haha! Vi få la se! Ni missade inte hustomtarnas kaffeskola som kom i förra inlägget va? 

2 kommentarer:

  1. Imponerande! Själv har jag varit fast på 472 ett tag, började för drygt 20 år sedan :)

    SvaraRadera
  2. Wow, jag plockade 993 och 994 också!

    SvaraRadera