10 augusti 2014

Hann med en cykelsväng

En bra helg trots att ja inte kunde köra Finnmarksturen. Fick till ett bra distanspass igår och fick hälsa på världens bästa Ludvikabor Otto och Ingegärd. Idag var ja och kikade men framförallt fotograferade lite på Finnmarksturen. Att bara stå och titta på och inte få vara med och leka finns inte! Nu hade ja kameran att underhålla mig med och som fick mig på bättre tankar. Bilderna kommer upp under morgondagen. Efteråt bjöds det traditionsenligt på min favoritmaträtt...lasssssaaagggnne! Mums! Efter maten skulle Morgan ta en powernap efter racet så då passade ja på att klä på mig och cyklade iväg så långt jag hann innan de kom ikapp mig. Det blev typ snabbdistans och ja kände mig jagad hela tiden. Hann ner till väg 66, via Malingsbo och Skinnskatteberg!
84,4 km på 2:22 och 35,6 i snitt, skapligt ändå med 195 km igår i benen! Efter omständigheterna en bra helg:) Stort tack till Underbara Otto och Ingegärd, världen skulle behöva fler som er!

3 kommentarer:

  1. Kan man köpa bilderna från finnmarksturen? Såg att det fanns på Facebook.

    SvaraRadera
  2. absolut, skicka ett mail till mig på info@jeppman.com :)

    SvaraRadera