1 september 2014

Jag gillar mitt jobb!

Det är måndag och jag skulle inte påstå att det känns särskilt betungande att gå till jobbet. Faktum är att jag trivs väldigt bra dels med kyrkklockejobbandet men också med att jobba åt Cycling plus och Allt om MTB. Har precis varit ute och fotat fyra 29-tummare som ja testat under några veckor. Men det är klart att ibland måste man offra sig också. Som nästa vecka. Då åker jag iväg för att jobba och slita hårt för tidningen under en vecka. Jag ska åka och testa en hotellanläggning med en massa sportfaciliteter som Apollo har. Där finns tennisbanor, gym, olympisk bassäng, yoga,zumba och en massa annat! Jag tänkte framförallt spana in mountainbikeutbudet! Det ska bli spännande att se om det finns några fina vägar och stigar. Jag har aldrig vart i Thailand tidigare! Haha! Som sagt, ja klagar inte över min jobbsituation;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar