Fick lite bilder från dagens race av Mattias "Chippen" Blomqvist. Det är alltid kul att få stå på pallen! Nöjd med dagens insats, tog i ordentligt, nu har jag gjort min prehabträning och har övergått till rodelträning i soffan.
 |
| Starten |
 |
| Tutan var uppskattad :) |
 |
| Färgglatt på pallen! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar