19 september 2014

Tråkiga nyheter

Tråkiga nyheter säljer bäst! En rolig sak är att jag nu är hemma. Efter mer eller mindre två veckor i resväska är det alltid skönt att bara vara hemma... Något som inte är lika imponerande kul är att jag än en gång gått och sjukat ner mig?! Vad är det här? Nu är det inte så farligt men jag har ändå bestämt mig för att stå över morgondagens race. Det känns lite trist att göra en bilresa på 40 mil för att komma fram och inte kunna köra med öppna spjäll. Hade det varit en avgörande tävling för vm titeln hade ja åkt ner, köttat och tagit konsekvenserna. Men nu är jag lite taktisk och sparar på kroppen till cx-säsongen istället. Trist att missa en ny bana jag aldrig kört tidigare men men... Man kan inte alltid vara på topp! Nu ska jag åka och tömma kontot på Ica...det är ett vacuum i kylskåpet. Det  enda som finns där är en termometer och en överdos kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar