Om någon undrar något kring norrortlightbulb så maila på info@jeppman.com så ska ja göra mitt bästa för att reda ut funderingarna:)
Är inne på ett single origin kaffe jag köpte på Kaffecompagniet som heter Brasilien yellow bourbon av Johan och Nyström. Det är väldigt gott men ger en lite svagare crema än vissa sorter, helt klart köpvärd!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar