14 oktober 2014

Inför morgondagens mördarpass

Var ute på Najnärn en sväng nu på eftermiddagen och kikade lite om jag kunde få till nån bra bana för morgondagens träningspass. Imorgon planeras det hårt deluxe på crossen. Jag körde ett varv med grovhjulingen, hoppas bara att det ska funka med cyclocrossen. Nu blir det lite jobb och sen avkoppling i bastun. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar