21 oktober 2014

Mångsysslat!

Idag har jag hållt på och farit runt så pass att jag inte hunnit blogga tidigare. Inledde dagen med att cykla upp till simhallen för att plaska runt där ett tag. Efter det drog jag ut och räfsade skogen...?! Inte hela skogen men den stig vi ska köra på under morgondagens Norrort Lightbulb. Banan påminner till stora delar om den vi kört på Upplands cup men med vissa modifikationer. Kom hem och hittade en stor brädhög på grannens gräsmatta:) så på eftermiddagen har jag bedrivit snickarverkstad. Har byggt några vägvisare till morgondagen plus att jag byggde mig ett plankhinder. Enligt reglementet får de maximalt vara 40 cm höga... Nu blir det bunnyjumpträning:)
Just ja! Jag var och hämtade en espressomaskin och en kvarn igår som ja ska sälja.. Sugen? 




2 kommentarer:

  1. Yo Jeppe!
    Vilken mys-stig, nästan i klass med Bohusled-mysig ;) Synd att man bor så långt bort!
    Varför säljer du espressomaskinen btw?

    SvaraRadera