www.Jeppman.com - Livet som Cycloholic

  • Om mig
  • Sponsorer
  • Cyklar
  • Tävlingar
  • Hustomtarna
  • 4sale

13 oktober 2014

Nu blir ja stark

Det är ju under vilan man blir stark, så idag kommer ja bli lite starkare eftersom det är vilodag. En vilodag kan vara mysigt, efter två pirrar det ordentligt och efter tre dagar börjar det bli klösmärken på väggarna... Nu ska ja ut på äventyr med far! Ha en bra måndag!




Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

TeamCorratecSweden

TeamCorratecSweden

RedRabbitRacing

RedRabbitRacing

Upplands vattenskärning

Upplands vattenskärning

Pedros

Pedros

Mssport

Mssport

Xkross

Xkross

Weenasportogfritid

Weenasportogfritid

CEPCompression

CEPCompression

JeppmansCykelsport

JeppmansCykelsport
  • Henrik Öijer - Cykelbloggen
    Midsommarcyklingen hos mig
  • Per Kumlin's Mountainbike blogg
    Äntligen satt alla hoppen på hoppleden i Bruket
  • Bra cykling
    Testade på Idre Fjällmaraton 12k-banan
  • GUNNAR TOJREN
    SM ALINGSÅS
  • Jakob Björklund, Kilometer för kilometer
    ZRL TTT
  • Emil Lindgren
    Kursdatum våren!
  • jonas wwBlog
    Le Peloton #179
  • KRAFTWERKETS BLOGG
    Kvalitetstid nere i ett varm garage...
  • Svenska Cycling Plus
    Hösten är här!
  • Mitt liv som cykel
    Det blir nog lite cyklat 2017 ändå…
  • August Martin
    Mot årets ko-släpp
  • CykelPassion By Shorty
    Kvällspass
  • Oscar Ekstams blogg
    Årets första snötur och årets första KOM
  • 500watt
    Trainer & skog
Visa 5 Visa alla
Jesper Andersson. Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.