20 november 2014

Bilder och resultat från gårdagens Norrort Lightbulb

Igår var det dags för 4 omgången av Norrort Lightbulb. Skulle man av någon oförklarlig anledning inte ha sett något om den här cupen så kan jag berätta lite snabbt att det är en cup där man cyklar full fart i skogen med pannlampa.som jag tillsammans med några cykelkamrater har arrangerat. Igår var det CK Norrtälje med Gunnar Töjren i spetsen som stod för bana. En tuff och hård bana där man bland annat har den stora glädjen (Läs smärta) att cykla upp för Kvisthamra skidbacke. Jag stack ut och provkörde den roliga banan och efter ett fåtal tramptag så kunde jag konstatera att 5 timmar fatbike dagen innan inte är den bästa uppladdningen. Jag lånade ut min älskade Nikon till Freddie Larsson och även till far och gasade tillräckligt för att ligga först i alla fall på nån bild! haha! Sen gav benen upp. Men jag krigade på så gott jag kunde, hade tokigt kul och fick mig ett bra pass. Resultatet från gårdagen ligger längst ner i det här inlägget. Sammanställning finns om du klickar här.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar