24 november 2014

Jobbar på att vila...

Viloperioden går väl ungefär så bra som mina viloperioder brukar göra... Nej det går faktiskt mycket bättre. Idag fyllde jag större delen av dagen med kyrkklockejobb. Sen när jag kom hem var Karl Axel Zander och hans tjej Kajsa förbi för att lämna tillbaka den cykeln jag lånade ut i förra veckan. Tog såklart tillfället i akt och bjöd på kaffe...plus att det bjöds upp till pingismatch. Det är kul med pingis... Jag frågade Zander om han spelat mycket innan. Jag misstänkte att svaret som löd något i stil med "Jag har väl spelat lite i plugget" eller nå liknande eventuellt kunde dölja en talang. Vi började slå några bollar och likt alla som "Bara spelat lite i plugget" så bjöd han på tokigt bra motstånd och vann den första matchen! Tokigt kul med pingis! Så idag får spring upp och ner i en klockstapel hela dagen och 30 minuter hetspingis räcka som fysisk aktivitet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar