29 januari 2015

Åter på rull! Tjohooo

Nu vågar jag i stort sett klassa mig själv som frisk... I alla fall från förkylningen! Mina andra åkommor så som Barnslighetus överdrivus och förmyxusenergi finns kvar! Haha! 
Var ute och finrullade en sväng med fatbiken, det är ju bara förjävla kul att cykla! Var och testade att cykla uppför en ny längre trappa och jag kan inte annat än skratta för mig själv över hur bra man tar sig fram med en fatbike... Självklart dog mobilen när ja skulle dokumentera den trappan... Ibland blir jag sugen på en actionkamera men sen inser jag hur mycket tid och arbete det ligger bakom att få till sevärd film och då känner ja konstigt nog att suget avtar, tackar vet jag fotografering!
Om jag druckit nå kaffe idag? Jajemän!
Koppning! Har ett kul kaffeprojekt på gång men ska inte avslöja för mycket, har en del trådar kvar att knyta ihop först!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar