24 januari 2015

Jag kom inte undan...

Redan igår kväll hade förkylningen börjat koppla ett ilsket grepp om mig och idag när jag vaknade hade kriget verkligen brutit ut. Det låg skadade soldater över hela sängen och uppe längs med kudden kom stridsvagnar dånande. Nja, riktigt så illa är det inte. Troligtvis inget värre än en reseförkylnung. En reseförkylnung är en förkylning man får tack vare massa resande med flyg fullproppade med människor som alla har nån bakterie eller annat smittsamt på sig. Sen jag började satsa mer på cyklingen och tävlar mycket har jag alltid en liten ångest över flygresor... Kommer det här gå smärtfritt? 
Hursomhelst ställer jag in dagens träning och vilar istället. Tror det kommer ta några dagar återhållsamhet sen är ja fit for fight igen. Det måste ja va, det är ju snart SM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar