30 januari 2015

Powerbar-buffé!

Fick en avi i brevlådan idag lagom till dess att jag hade kommit hem från Fatbikecyklandet. Slurpade i mig kaffet och for ner till Ica. Ut från Ica kom jag till min stora glädje med två enorma kartonger prydda med Powerbartejp! Väl hemma dukade jag upp buffén som slår de flesta julbord med hästlängder. Energize bars i tre olika smaker, choklad, vanilj och banan samt Protein plus bars med chokladsmak. Två olika smaker av gel, körsbär som dessutom innehåller koffein och så apelsin. Har inte testat någon av de här förut, ska bli riktigt spännande! Körsbär! Till julbordet serveras en fin årgång av Powerbar Isomax med smak av blodapelsin. Nu har jag Powerbarprylar så jag med god marginal klarar en timmes fatbike-SM om två veckor! haha!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar