18 mars 2015

Bloggen får nytt utseende

Hej hopp kära bloggläsare. Nu har jag snart haft bloggen i snart fem år! Snacka om att tiden går fort, känns som att jag haft den i typ ett år! I och med mitt arbete på CyclingPlus och AlltOmMtb så har jag dock fått en möjlighet att blogga med deras stöd i ryggen. Bloggen kommer därför att flytta lite på sig så småningom. För dig som läser kommer det inte bli någon större skillnad. Jag har varit tydlig med dem på tidningen att en flytt skall gynna er läsare och såklart även mig själv och min elitsatsning. Nu kommer ni ha närheten till mer cykelnyheter samtidigt som ni kommer kunna komma vidare till de bloggar jag själv följer. Klickar man in på bloggen via www.Jeppman.com  så kommer man komma rätt direkt. jeppman88.blogspot.se kommer ligga kvar men med en länk till nya sidan. En annan sak jag varit noga med är ett krav på att få skriva om precis vad jag vill, så som jag gör idag! haha. Flytten kommer nog ske senare under veckan, alternativt nästa vecka! Ni kan redan nu gå in och kika på hur det kommer se ut genom att klicka på den här länken.
De har bra verktyg som gör det enkelt för läsarna att följa mig även på Instagram där jag lägger upp en hel del bilder! Så länge det blir bättre vilket jag är övertygad om att det kommer bli så är det skoj med förändringar!

Det kommer alltså gå att nå bloggen via följande adresser i framtiden
www.jeppman.com
www.cyclingplus.se
www.alltommtb.se

Men just nu ska jag rulla in till Tyresö Cykelmagasin och försöka få min framgaffel lagad :) Ville bara att ni skulle veta vad som komma skall!
 Ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Nice nice, ser fram mot att fortsätta läsa här.

    Men varför har du en headerbild på dig när du pissar? :-P

    SvaraRadera
  2. Vet inte... Men den känns lite busig:) tror dock jag ska byta till en annan jag har på g:)

    SvaraRadera