6 mars 2015

Fotografering av mästarna

Hann tyvärr inte med något bloggande igår. Det var mer eller mindre fullt upp från det att jag vaknade till dess att jag somnade igen! Drog ut och brände av ett smärtsamt men samtidigt skönt intervallpass...låter lite konstigt men sådana är dem..intervallpassen :) Efter det tog jag rallyChevan till Larnaka och mötte upp Axel Lindh och Matthias Wengelin för lite myscykling och fotografering. Körde runt på den banan som varit med tidigare år jag tävlat här på cypern, men i år är den inte med. Mina ben sa att jag skulle fokusera på kameran istället för att cykla, så så fick det bli!  Efter cyklandet drog vi ner och käkade lunch i Larnaka och var ute på lite sightseeing innan jag bjöd på kaffe hemma hos Wengan och Axel, hade med mig hela kittet med kvarn, aeropress osv. Sen var det bara att åka varvstopp hem för att möta upp lite cypriotiskt för ett middagsmöte och när den middagen väl var avslutat blev det bingtjänst! Sjukt kul! Här kommer några av bilderna jag tog under gårdagen! Ha en bra dag!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar