www.Jeppman.com - Livet som Cycloholic
Om mig
Sponsorer
Cyklar
Tävlingar
Hustomtarna
4sale
18 oktober 2014
Fluffigt ladd inför cx
Håller på att fluffa till vardagen här nere i Skara. Jättesen start idag, startskottet går inte fören vid 1530. Så nu håller jag på att ladda här hemma hos Annie och Wengan med hundklappning, kaffe och så kanske det blir en kik på Skara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar