Nu är jag på plats nere i Skara hos Annie och Wengelin...Wengan har i och för sig åkt upp till hufuvdstaden så vi har bytt plats med varandra. Tog lite mysiga bilder jag tänkte dela med mig av. Kul att fotografera med fisheye!
![]() |
| Min bil full med sponsorer och så Annies Red Rabbit Racing raket! |
![]() |
| Fläktarna är på! |
![]() |
| Stor motorhuv! |
![]() |
| En husbil? |
![]() |
| God mat! |





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar