16 december 2014

Farväl min älskade...

Ikväll är sinnet minst sagt fyllt med känslor, jag känner saknad, samtidigt som jag känner lättnad, ett visst vemod samtidigt som jag är väldigt glad. Ni vet hur det är med relationer. Det här har varit en sån där underbar relation som kändes rätt redan från första början. Och nog var det kärlek vid första ögonkastet. Det pirrar till i magen och man vill bara se mer, man vill känna, man vill pilla och jag ska erkänna att jag direkt blev sugen på att gränsla henne och ta en tur. Den tid vi haft tillsammans har varit underbar, självklart har hon frambringat smärta också men i stort har det ändå varit kanon. Men så kommer en dag då man skiljs åt. Jag måste helt enkelt lära mig leva med att det kanske är dags att gå vidare. Det kan låta tråkigt men som sagt känns det ändå bra! Det är skönt att vi kan skiljas åt som extremt goda vänner och vetskapen om att hon även i fortsättningen kommer bli väl omhändertagen gör mig lugn. Det är nu dags för min Corratec Inside Link att byta ägare!
Har även fotat vandringspokalerna till pannlampecupen, sjukt nöjd! Än en gång, STORT TACK Upplands Vattenskärning!

1 kommentar:

  1. Hur är det man säger? Mister du en står tusen åter, kysser du en står tusen o gråter...

    SvaraRadera