17 januari 2015

Inför sista etappen

Tiden går fort och det är snart dags för sista etappen. Efter gårdagens första etapp, 1 timme uppför och dagens andra etapp, 3 minuter utför så blev det på kvällen dags för den tredje etappen, eliminering. Eliminering har varit lite av en akilleshäl för mig, eller jag har väl egentligen bara inte kört så många och de jag har kört har gått rätt dåligt. Igår gick det lite bättre även om jag hade väldigt svårt att få fäste med mina något för klent mönstrade däck. Men hade jävligt kul och när ja åkte ut i vad ja tror är kvartsfinal? Så stod jag och hejade på Andreas Danielsson som med sina färdigheter som gammal downhillcyklist körde till sig en tredjeplats! Heja Sverige! Nu har det börjat snöa ordentligt och 0830... 15 minuter innan start får vi reda på hur dagens etapp ska se ut. Klättrade tack vare den hyfsat genomförda elimineringen till en delad 6:e plats i totalen!
Vet inte om det syns så bra men här är resultatet så här långt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar