3 februari 2015

Bra driv i drivorna

Och vintern kom tillslut! Det är lite smått imponerande hur mycket snö det kommit de senaste dagarna. Igår skottade jag garageuppfarten tre gånger och nu är det dags igen. Stack ut och kutade imorse. Har lagt till en sväng på min ordinarie runda. Så nu springer jag ut på Sigtuna golfbana och tar ett varv där. Kommunen måste missat att skotta golfbanan...haha för där var det en hel del snö. På en del ställen hade det dessutom drivit så några löpsteg blev snarare löpkliv i knähög snö. Sprang till Iron Maidens ljuva toner och jag kände verkligen att jag was "Running free"...lite komiskt nog fylldes öronen senare med textraden: "Die with your boots on".Tungt men fruktansvärt kul. Sprang upp till simhallen där jag med snöskottströtta armar drunknade fram och tillbaka! Kaffet efteråt satt rätt fint!

1 kommentar: