3 februari 2015

En prylbögs våta dröm!

Att jag är prylbög får jag nog lov att erkänna! Men jag är också väldigt påhittig och har massor av ideer på prylar jag skulle vilja ha men som inte finns! Senast i förra veckan ville jag göra en liten prototyp för ett projekt jag håller på med men fastnade helt enkelt. Så nu har jag införskaffat ett suveränt verktyg med oändliga möjligheter! Va kan det vara? En väldigt vass morakniv? Eller kanske en pall med modellera? Nej nej! Bättre än så! Låt mig presentera min senaste familjemedlem.... 3D-Tage! Tyckte det var ett bra namn på min 3D skrivare, uppkallad efter min innovativa farfar jag tyvärr aldrig fick träffa. TAGE skulle också kunna betyda Tillverkar Alla Grejer Elegant! Med en 3D skrivare är allt möjligt! Aldrig mer behöver jag handla något alls... Nja inte riktigt så bra kanske men den ska kunna komma till stor nytta! Någon som har något ni tror är omöjligt att tillverka... Som är lagom stort;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar