17 februari 2015

Dags att packa igen!

Det har ju blivit en del resande hit och dit, upp och ner på senare tid och nu snart är det dags igen. Lika bra att smida medan järnet är varmt! En av säsongens största höjdpunkter och roligaste händelse står för dörren! På lördag åker jag ner till den där Medelhavsön, Cypern för tredje året i rad. Cypern är verkligen ett suveränt ställe för mountainbike, allra helst nu när det är Sunshine Cup på gång! Årets upplägg för tävlingen verkar vara detsamma som förra året med 4 race första helgen och ett race andra helgen. Åker ner på egen hand men jag vet att en del andra svenskar ska ner och Cypern är inte så där jättestort, så det ska nog gå att styra upp lite träning med svensktalande sällskap, kanske med dårarna på bilderna nedan! Planen är att vara där så att jag även ska hinna träna lite förutom själva racen. Hoppas därmed att den här resan ska sätta lite snurr på formen! Har av rätt uppenbara skäl ingen ingen bild från Cypern i år... men tänkte att jag kan dela med mig av några busiga bilder från 2014.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar