21 februari 2015

Ut och flyga igen

Nu sitter man här på Arlanda igen och är på väg ner mot Cypern. Ska bli kul såklart men den där resfebern och spännande känslan av att vara ute och resa infinner sig inte riktigt. Jag gillar att resa... Eller jag gillar att se nya platser, själva resandet med att sitta i en flygmaskin och andas samma luft som andra som sitter och hostar och snorar är ett nödvändigt ont som jag alltid känner en viss ångest över... Låter fånigt men jag  blir ju fan knäpp av att vara sjuk. Borde vara lag på att tvätta händer och hålla för när man hostar osv... Ska försöka att inte hångla alltför mycket med flygvärdinnan och piloten! Haha! Jag hoppas att jag har uppkoppling där nere så att jag kan hålla er uppdaterade på läget! Ha't bra!

Här är en lite småkul bild från imorse när jag tänkte att det kunde vara vettigt att säkerhetskopia bilderna från hårddisken, det händer ju att man tar en bild då och då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar