15 mars 2015

Det är ju vår ju!

Efter att ha plockat ihop hojen var jag bara tvungen att komma ut och mysa lite i skogen. Gjorde två små justeringar på cykeln och nu känns det om möjligt ännu bättre. Känslan när cykeln snarare är en förlängning av kroppen än något man sätter sig på och vevar igång är något magiskt och jag är snart där. Någon liten justering till, väntar på en annan styrstam och sedan kommer ni inte se mig utan cykeln. den kommer liksom växa fast i mig;) haha! 
Körde två av mina små testbanor och blev helt klart överraskad över hur torrt det är i skogen! Självklart en del blöta partier men min ena bana har nog nästan rekordföre just nu. Just den banan blir lite hal på sommaren av alla barr och liknande! Bra känsla i kroppen, känner mig allmänt glad, verkar som jag lyckades slippa förkylning den här flygningen, Marcus Ericsson körde bra på formel 1 loppet och nu ska jag få god mat hos mina älskade päron! Skål! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar