26 januari 2015

Missa inte Fatbike SM!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen under min förkylning men det har faktiskt inte hänt något som varit värt att skriva om. Jag har snytit mig och torkat rinnande ögon...inte extremt spännande! haha! Men här kommer istället något roligare och mer spännande! Den 14 februari arrangeras för första gången ett inofficiellt SM i fatbike! Det är bland annat Magnus Palmberg som tillsammans med OK Hammaren och CF fricyklisterna arrangerar racet. Det kommer att arrangeras vid mysiga Högbo Bruk strax norr om Sandviken. Jag var där förra säsongen eller om det var för två år sedan och körde Högbobiken och det är verkligen ett helmysigt ställe i gammal bruksmiljö med vatten intill! Är man inte sugen på att cykla kan man ju alltid åka upp och fira Alla hjärtans dag på Högbo Brukshotell, äta god mat och heja på mig! De har även skidspår så orkar man inte heja på mig kan man ju alltid ta en sväng på längdskidorna. Jag laddar med en förkylning just nu så att konkurrenterna ska tro att jag är svag men i själva verket kommer jag vara jättestark, eller åtminstone ha jättekul i alla fall! haha! Jag gillar verkligen det här med fatbike, kanske skulle satsa på att bli professionell tjockiscyklare?
En bild som kanske inte har med just SM att göra men ändå på temat Fatbike och tävling :)
Jag läser även i inbjudan att bastu ingår i anmälningsavgiften... det här kan ju bara bli bra?!

Och ska ni åka dit för att heja på mig så kan den här länken vara användbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar